madebymejnb

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av madebymejnb - 16 januari 2013 11:55

Nu börjar det närma sej till flyttlasset går, eller ja inget datum bestämt än eftersom vi har hela februari  på oss att flytta som känns ganska skönt, slippa panikflytta och flyttstäda under två dagar! Nu är det juh inte bara inom samma kommun heller utan 45 mil så det gäller att planera lite mer nu...ska iaf bli så kul och skönt att få bli Östgöte igen! :)


 


Nu har jag bara nätter kvar innan vi flyttar, 3/2 kl 10 går jag hem från jobbet för sista gången, känns lite vemodigt för kommer juh sakna det...


Idag är det jobbnatt som gäller och imorgon med, känns ok när man har sin egna kudde med sig under armen ;)


Har kommit massa snö igen...och svinkallt! var -15 imorse *burr* vill ha sommar nu!!


Nää nu blir det lunch, plättar! Stod och laggade 100-tals igår, kändes som det iaf men de kommer iaf bli en plättlunch imorgon med :) kan inte tröttna på plättar..


Fixat lite naglar, fast nu har jag bytt till glitterrosa tippar :)


  mina nyårsnaglar :)


  makens brorsdotter som ville ha lite färg :)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards