madebymejnb

Alla inlägg under november 2011

Av madebymejnb - 13 november 2011 18:50

 

pappsen o jag för typ hundra år sen :)


Var för en stund sen & firade Deaz far...

 

Medans jag pysslade ihop ett Fars Dag-kort, slog in present & bakade cupcakes satt Deaz o lirade Skyrim på datan, tur för honom att han har en duktig fru! ;)


  vitt vitt vitt o lite rosa tulpaner, så fint! :)


Mitt i bloggandet så blev vi mätta & disken blev även gjord! Maken är ute med Booster nu :)

Tända lite ljus & bara ta det lugnt & njuta innan vardagen är igång igen...


Ha en bra söndagkväll!

Av madebymejnb - 10 november 2011 22:54

Går sjukt fort nu...denna vecka har jag inte hängt med i för fem öre!


I lördags åkte vi iaf till Gusum o grattade Annarella som fyllde 4 år (på måndagen egentligen) men hade kalas på lördagen. Det var astrevligt & tårtan var ascool o fin! ;) Vi sov över så man hann med lite lek o bus innan det var dags att bege sej hemåt igen. Bosse fick vara hos svärisarna o han hade det nog väldigt bra där! :)


                         


Denna vecka har jag jobbat 9-20 pass mån, tis, tor o så imorron fredag! Så i onsdags blev det storstädning härhemma, nu är det bara att tvätta fönstren o byta gardiner nån dag innan 1:a advent....iiihhh det är juh snart!! :)


Tjuvstartade lite med julbelysning ;)


Nähä nu är det väl dags att hoppa i säng för att orka jobba imorron o sen tar jag helg! :)


Tjingeling!

Av madebymejnb - 2 november 2011 15:12

Aaaarrggghhhhh!!!

Lite smått ilsken o irriterande efter dagens schemamöte...från att få massa jobb till att nu inte få nå´t jobb efter årets slut...vad hände lixom?!

Detta är väl ödet som säger att nu är det dags att flytta o byta miljö o jobb! Vill juh härifrån så jag är flexibel, bara jag får med mej maken, Bosse & Sixten ;)


Maken är hemma idag med så Bosse har haft en husse-mys-dag nu på förmiddagen :) Var rätt trevligt att komma hem o bli mött av en överlycklig hund som gav matte ett mkt varmt o kärleksfullt välkomnande, fast tror han blev lite förvirrad att jag kom hem, jag är juh antingen redan hemma när de kommer eller så får de hämta mej på kvällen så jag får aldrig det där välkomnandet som husse ALLTID får!! Lite avis ibland faktiskt...vill osså bli nerprejjad i backen av pussar o kramar från en lycklig hund :D


I söndags var vi juh på hockey o KRIF tog hem segern mot Helsingborg med 6-2!!! :D o vi hamnade mitt i hejjarklacken så vi hängde på där o klappa i takt o sjöngskrek hejjaramsor, blev vi mindre hesa tro?! nää men kul var det fast lite värk i armar o händer efter att stått o klappat händer i 1 timme :) Dessutom var det värt.


Nähä om man skulle sätta sej o scrapbooka lite, inte haft lust nu när man varit sjuker...


Tjingeling! ;)


Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards