madebymejnb

Alla inlägg under juli 2012

Av madebymejnb - 25 juli 2012 23:25

Jobbat i 7 dagar i sträck nu, imorgon är jag äntligen ledig och sen jobbar jag fredag-söndag sen är jag ledig i hela två dagar!! :)
Igår gick jag av natten kl 10 och sen började jag kl 14 igen, kändes lite sådär men det var juh en engångsgrej så då funkar det :))

Denna veckan har bara bjudit på strålande sol!! Så lovely! Äntligen är sommaren här!

Imorronbitti ska vi opp tidigt och dra till sjön, ett ställe som är ofta upptaget men nu ska vi vara tidiga och sno det innan nån annan kommer dit! ;) ska grilla och äta massa smått och gott, blir t om kanske ett dopp i sjön!?!? ;)

Hit ska vi imorgon :))

Av madebymejnb - 18 juli 2012 11:42

I måndags small det till i ryggen/svanken och kan knappt sitta, det bästa är att gå och gå och gå :) ligga som en ostkrok är osså skönt :) men sen när man ska upp så får maken komma och ge mej en hjälpande hand :) Mina bästa vänner just nu är Voltarengelen och Ipren ;)

Imorse gjorde jag scones, så gott och enkelt! Under tiden tog Deaz disken, skönt att han har semester nu :))
Idag börjar mina 5 nätter på rad. Spännande om jag kommer upp imorronbitti ;)

Nähä strax dusch och sen baka kolakakor tänkte jag, Deaz får ta hand om mat och disk idag :)

Har varmt och mjukt och mysigt sällskap under täcket :))

Av madebymejnb - 17 juli 2012 09:09

Laddat ner bloggplatsen-appen nu så nu ska det nog bli mer och oftare inlägg här :)

Vad har hänt sen sist?! Jaa massa men det bästa var juh såklart mamsens och Leifs bröllop!! <3 Det var sååå fint! Och det var ett händelserikt bröllop åt alla håll och kanter :/ :)

Vi trivs fortf. jättebra i "nya" lägenheten, har inte känt mej så hemma på mååånga år :)

Igår var vi till Skåneland, Kristianstad för att besikta bilen (fanns unga tider närmare). På vägen dit så gjorde vi ett stopp i Bromölla där vi åt på Bellas Place ett 50-60'tals café/restaurang/bar, jättemysigt och mkt god mat! Så dit blir det fler ggr! ;)
Sen blev det stopp på EKO:- hallen där det blev lite rengöringsgrejor och hygienart. billigt och bra där :)
När vi kom till Bilprovningen så var det över 1 timme till vår tur så vi åkte mot Åhus men stanna till i Rinkaby och kollade in Gittans tygkällare, jisses vad tyg!!! 700 kvm tygbutik! Jag hittade ett tyg som jag ska ha i fönstrena i köket :)
Bilprovningen tog 10 min och hann ta en kaffe där innan det var dags att åka hemåt :)
När vi kom hem blev det ombyte och mot skogen men hittade ingen svamp :( Hem och avslutade dagen med kebabsallad och film :)

Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards