madebymejnb

Alla inlägg under augusti 2011

Av madebymejnb - 31 augusti 2011 23:28

Har inte haft varken ork eller lust att blogga de senaste dagarna...sen kan det juh vara att man inte gjort nå´t speciellt heller..


Varit en slö start på denna vecka, varit ledig måndag & idag(onsdag) Jag har nog först nu insett hur jäkla bra schemarad jag har, 80%, 29 h/veckan, 3 dagar, inga helger! Visst jag förlorar lite OB men alla tjatar juh om att allt är inte pengar...fast jag håller nog inte med där ändå...jaja... Så länge man har ett jobb o tak över huvet får man väl vara nöjd! ;) sen att man har en underbar familj o vänner gör juh inte saken sämre ;) Man skulle nog kunna säga att jag är väldigt LYCKLIG!


Har köpt fina träord som jag har inrett vardagsrummet o sovrummet, vill även ha KÖK i köket då såklart o sen A & J, men när vi var till  minta så fanns endast J så jag brydde mej inte ens att köpa J väntar till man hittar alla så det blir i samma storlek, kollat runt på nätet o hittar mest bara bokstäver/ord som man bara kan hänga på väggen, jag vill ha såna man kan ställa men det verkar vara omöjligt att hitta såna...men skam den som ger sej! Fast å andra sidan hade man bara haft grejerna så hade man kunnat göra egna träbokstäver...tänk om man hade sej en egen snickarboa...dream on...


     


Kom o tänka på en sak om beroenden såsom kaffe o rökning...för många år sen så feströkte jag o även lite då o då i några år men det bet aldrig på mej, som är lika med BRA!! o så kaffet då näää inte beroende där heller o då dricker jag mkt kaffe men kan ändå vara utan kaffe en hel dag utan att få huvudvärk eller att jag inte tar morronkaffet som många andra MÅSTE ha eller nästan kan döda för en kopp! ;)

Känns skönt att inte vara beroende av något...bara beroende av någon men där innefattar det bara drogen KÄRLEK...

herrejisses...9/9 har vi varit tillsamans i 5 år!! sjukt vad tiden går fort när man har kul! o det har vi verkligen haft dessa åren, han har verkligen fått mej att skratta VARJE dag! vi får alltid varann att le när vi "bråkar" som händer väldigt sällan för det går ta mej f-n inte att bli arg på karln! o hur mkt man än försöker att verka o se sur ut så går det inte för leendet vinner varje gång! är så förbannat LYCKLIGT KÄR i min älskade man som alltid finns där för mej & jag där för honom...trodde inte för många år sen att jag skulle nånsin säga att jag har hittat min drömprins men det kan jag verkligen göra nu...jag har min drömprins o han håller jag hårt i! ;)


nää nu blev det ett sån´t där jobbigt långt inlägg, jag måste skärpa till mej o blogga varje dag eller åtminstone några ggr i veckan :)


Nu blir det sängen o får se om man får ligga kvar i sängen inatt, inatt blev jag ännu en gång nerknuffad ur sängen av vår älskade fyrbenta vän, han kan göra sej sååå liten men även såå stor o verkligen breda ut sej över hela sängen (180 säng) :D


  nu ligger han i soffan o surar för att vi inte sällskapar han i soffan (vi är datanördar ikväll) men snart blir han glad då vi lägger oss så han kan krypa ner under täcket :)


natti natt!

Av madebymejnb - 24 augusti 2011 20:09

slängt upp massa inlägg o bilder nu :)


Upptäckte nu hur j-a enkelt o smidigt det var att lägga opp bilder här! wordpress tar juh evigheter att lägga opp några bilder...funderar starkt att ha enbart denna som blogg så förutom MadeByMe-things så blir det även lite massa ord o bilder om allt möjligt som händer i mitt vanliga o ovanliga liv ;)


  detta är mina killar i mitt liv (sköldisen Sixten fattas men det går inte att ta kort med både Booster o Sixten tillsammans)

Av madebymejnb - 24 augusti 2011 19:52

   

Lite testing bara...  



                alternativ 1 till Halloween 2010


        alternativ 2...


 

  Denna blev det Halloween 2010


    fräscha naglar till Halloween



 

    skulle bara testa att göra sår/blåsa..gick juh sisådär :)

Av madebymejnb - 24 augusti 2011 19:48

  en del av ett isärplockat nattduksbord, man tar vad man haver! ;)

Av madebymejnb - 24 augusti 2011 19:44

                     

     

    pärlat adventsnumren

Av madebymejnb - 24 augusti 2011 19:42

           

"Is there life before COFFEE?"

"KEEP CALM & HAVE A cup of coffee"

Av madebymejnb - 24 augusti 2011 19:38

           



    sydde en tårta för hand till min brorsdotter som älskar att servera kaffe o bakelser :)

Av madebymejnb - 24 augusti 2011 19:36

                 




     

             

Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards