madebymejnb

Alla inlägg under september 2011

Av madebymejnb - 29 september 2011 08:45


     GRATTIS Mormor Maj!!


                                             

Jättekul o träffa alla släktingar som man tyvärr inte ser alltför ofta



En höstig promenad i Lambohov...

                           

Av madebymejnb - 14 september 2011 15:15

Lite nya alster...


         en ask med 6 värmeljus o 2 klädda tändsticksaskar, texten på kortet skrev jag ut på datan, bilden är en stämpel som jag färglagt.

    en annan variant med ljus o tändsticksask att ge bort


       en söt liten teask, valde fransk text, så trist med bara "te". Köpte ett helt block med jättefina pappersark på min favvoaffär "Simsalabim" i Karlskrona :)


          Har ända sen vi flyttade in för 1 år sen tyckt att kaklet i köket ser så ofräscht o tråkigt ut så äntligen tog jag tag i saken o inhandlade fogfärg, det tog sin lilla tid men det var det värt! Kolla resultatet på de två sista bilderna, skillnad eller hur??!! ser så mkt fräschare ut nu o så ska jag bara hitta några snygga kakeldekorer sen är jag nöjd! ;)


Ha en bra dag!! Tjingeling!


Av madebymejnb - 5 september 2011 16:58

Idag bara vräker regnet ner o det tar aldrig slut...suck!

Idag har man inte fått sin långpromenad bara för att hunden rent ut sagt hatar regnet o alla vattenpölar, fjanthund! :)


Så idag har Bosse legat i soffan o slappat medans matte har varit lite duktig med att diskat o dammsugit o lagat mat till husse kom hem. Bosse har sån jäkla koll på tiden då husse kommer hem så det är nästan lite skrämmande, han sätter sej vid dörren 16:15 o husse kommer hem 16:20, så när han hör porten o husses fotsteg i trapphuset sitter han där i hallen o viftar med svansen för fullt, så kul o se :) ska filma det nån dag o lägga opp det här :)


Drog fram lilla netbooken så nu sitter jag här i soffan o surfar o kollar teve o myser med mina pojkar, jag är juh en kvinna så jag kan göra mer än en sak samtidigt, värre för maken som bara har koll på teven o hör inte när jag pratar med han..."va", "va sa du", "vaa?"...har lagt ner att prata med han ingen idé ;)


Denna vecka jobbar jag varannan dag, tisdag, torsdag o lördag, helt lagom, lär nog inte hinna bli trött av jobbet ;)

På lördag ska vi på fotboll på Strandvallen i Hällevik, Mjällby spelar mot Norrköping så det ska bli lite spännande, jag hejjar nog på Norrköping ;)


Jag önskar att tomten fanns för då hade jag önskat mej denna...


 


Jag älskar att baka o jag har dreglat över en såna här i flera år...nån dag ska den bli min :)


Min man sitter nu o kollar Grey´s anatomy han är helt okontaktbar, värre än mej att följa serier ;)


I lördags var vi till Deaz bror med familj o grillade o myste. På kvällen/natten så följde Sofia med oss hem o sov över. På söndagmorgon vaknade jag 5:45 av att Sofia o Booster busade i sängen så det vara bara att opp o fixa frukost o sen underhålla en rastlös tjej så när klockan var 10:30 hade vi hunnit sminka oss, pyssla, bakat cupcakes, målat varsin mugg o busat o tränat med Bosse, har nog ldrig hunnit med så mkt nån gång innan på sån kort tid o dessutom inte på en söndagmorron!! ;)


Näää nu blir det kaffäää från min älskade Dolce Gusto!!


 

Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards