madebymejnb

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Jobb jobb jobb...

Av madebymejnb - 25 juli 2012 23:25

Jobbat i 7 dagar i sträck nu, imorgon är jag äntligen ledig och sen jobbar jag fredag-söndag sen är jag ledig i hela två dagar!! :)
Igår gick jag av natten kl 10 och sen började jag kl 14 igen, kändes lite sådär men det var juh en engångsgrej så då funkar det :))

Denna veckan har bara bjudit på strålande sol!! Så lovely! Äntligen är sommaren här!

Imorronbitti ska vi opp tidigt och dra till sjön, ett ställe som är ofta upptaget men nu ska vi vara tidiga och sno det innan nån annan kommer dit! ;) ska grilla och äta massa smått och gott, blir t om kanske ett dopp i sjön!?!? ;)

Hit ska vi imorgon :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madebymejnb - 16 januari 2013 11:55

Nu börjar det närma sej till flyttlasset går, eller ja inget datum bestämt än eftersom vi har hela februari  på oss att flytta som känns ganska skönt, slippa panikflytta och flyttstäda under två dagar! Nu är det juh inte bara inom samma kommun heller...

Av madebymejnb - 31 december 2012 01:16

2012 året som varit i bilder...   januari -   såhär fin himmel hade vi då i kallinge   februari -   Bosse fick sin första vinterjacka   mars -   premiär att sitta på ballen och äta lunch   april -   två skvallertanter i norrköping...

Av madebymejnb - 24 oktober 2012 22:12

Idag kom min efterlängtade iPhone 5 :)) var rätt anti i början för jag är nöjd med 4:an men visst är det väl alltid kul med nåt nytt :)) Blev en sväng till Karlskrona och köpte fodral till fina ögonstenen ;) Igår bakade jag en väldans god äppelpa...

Av madebymejnb - 14 oktober 2012 19:29

Idag har det varit ett riktigt oväder, ÖSregn och storm och värsta åskan! Så vi har hållt oss inne förutom väldigt snabba promenader. Jag har bakat tårtbottnar till My little pony tårtan som ska hämtas imorgon, blir ljus och rosa bottnar med klassisk...

Av madebymejnb - 8 oktober 2012 23:26


...man måste ha drömmar här i livet :) men kommer juh ha "salong" hemma tills man känner sej tillräckligt duktig och snabb för att ha en salong på riktigt och dessutom vill jag vidareutbilda mej innan dess osså :)   meeeen så länge kan man juh sä...

Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards