madebymejnb

Alla inlägg under september 2012

Av madebymejnb - 15 september 2012 00:01

...kurstiden! :) Fort det går redan 4 veckor avklarade och nu bara 4 kvar, vill inte att det ska ta slut fast ändå...vill juh bli nageltarepeut och kunna börja jobba med det på riktigt :)


Köket har blivit en nagelsalong härhemma och har haft några kunder som gjort både naturella och franska naglar :) Igår ringde en så nu är tisdagen bokad :)


Här kommer lite bilder på det jag gjort :)


                       


I måndags hade vi dekoration så då satt vi och bara "lekte" :))


Längtar verkligen till måndagar nu, trodde ALDRIG att jag skulle säga det! Hata måndagar innan... :)


Idag har det varit en riktig höstdag med blåst och regn så jag har städat och bakat cupcakes och till middag blev det god och enkel kycklingfilé i ugn som sköter sej själv och supergod sås får man osså...mums! matvete till det, äter knappt nån pasta längre, är helt kär i matvete och det behövs bara typ 2-3 matskedar/portion.


Ha det gott!


Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards