madebymejnb

Alla inlägg under april 2012

Av madebymejnb - 20 april 2012 22:33

Idag har jag varit till punktionsmottagningen och tagit cellprov i en knöl jag har i magen, det gjorde ooont! ;) men skönt att ha det gjort och nu bara invänta provsvaren som jag nog får i slutet av nästa vecka...

Har/haft ont i magen i en vecka snart och nu är det så ömt i sidan där knölen är, fick två stick i den och de vickade lite med nålen när de var inne i knölen så inte konstigt det är ömt där nu :/

Var hos doktorn i tisdags där jag tog massa prover som jag osså ska få svar på, det var då jag fick remissen till cellprov.


Efter sjukhuset så åkte vi till City Gross & handlade lite gottigt till helgen, så till middag idag blev det sushi, mumms! :) Imorron blir det goda laxtournedos, köpt dem innan och de är så goda!

Sen blev det Elgiganten o inhandlade kaffe till maskinen, så när vi kom hem blev det gofika efter att vi hämtat Bosse bus hos svärisarna :)


Kollat serien The walking dead och är inne på halva säsong 2 redan, vi är juh de som inte kan spara oss utan vi ser en hel säsong på 2 dagar typ ;) fast 2:a var lite mer avsnitt så den räcker nog 3-4 dagar! ;) Laddat hem massa serier så vi klarar oss nog fram till sommaren, om det nu blir någon?! :)


Imorron ska maken vara flyttkarl åt en vän så då blir Bosse och jag ensamma hemma, så vi får väl ge oss ut på långpromenad om det är väder för det, jag skulle kunna gå i regnet men Bosse fjant vill inte bli blöt! ;)


I onsdags var jag till kontoret för att bara ha ett möte men det blev inget vidare möte för den tilltänkta kontaktpersonen dök inte upp :/ men fick iaf träffa tjejen som ville ha kontaktperson och lärde känna henne mer och fick reda på lite mer vad hon var ute efter för person , man har juh ingen aning om personerna när man bara har en lista med namn och telefonnr så det är inte så lätt att "para" ihop dem. Men det ska nog fixa till sej, nästa vecka har jag ett till möte hoppas det går vägen men jag ska ringa på måndagen och kolla så de kommer, ska vara lite på dn säkra sidan denna gången ;)


Nähä om man skulle sätta sej lite med scrapbooking och pyssla ihop något :) ska nog göra tags till mina glasburkar i köket. Imorron blir det nog en plåt med musli, så god och enkel att göra! :)


Mkt text och inga bilder blev det men inget batteri i kameran så det får bli bilder imorron :)


Ska försöka skärpa mej och skriva oftare...


Kram & Hej!

Av madebymejnb - 20 april 2012 22:10

Påskhelgen i östergötland, eller var det julafton vi firade?! ;)


     


Påskafton hos Gusumiterna där vi fick god mat & efterrätt :) Grattade även Sissi & Ebba

        


Påsdagen blev det bus & spelande & middag i Norrköping innan vi åkte hemåt.

              Sanna bus är väl aldrig still nånsin! ;)

Presentation


Hej! Är en 30-årig tjej som har en man o en hund o en vattensköldpadda. Jag älskar att pyssla, måla, helt enkelt skapa med händerna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards